Wednesday, July 1, 2009

Pembuka Bicara..



Assalamualaikum wbt..
Dimulakan dengan nama Allah, segala puji bagiNya Tuhan Semesta Alam..

Alhamdulillah, dengan izin Allah akhirnya sebuah blog telah berjaya dibuat pada hari ini. Sebenarnya hasrat untuk membuat blog telah lama bermain di kotak fikiran kami tetapi baru sekarang dapat ditunaikan..

Sebagai pengenalan, blog ini ditubuhkan oleh 6 orang sahabat, terdiri daripada Eizzah, Haliana, Amalina, Arifah, Raidah dan Shaarehan yang merupakan pelajar Perubatan Tahun ke-3 di Melaka Manipal Medical College, Manipal Campus. InsyaAllah kami semua akan berangkat pulang ke Malaysia pada pertengahan bulan 8 ini dan menyambung pelajaran kami di Melaka..

Dewasa ini blog dilihat sebagai satu platform untuk mencari dan menyampaikan informasi-informasi berguna, dan biasanya dilayari oleh pemuda pemudi masa kini. Jadi, kami mengambil peluang ini menjadikannya sebagai wadah perkongsian ilmu dan pendapat, dan juga wadah perhubungan antara sahabat di merata benua, insyaAllah..

Akhir kata, salam perkenalan, salam ukhwah dari kami semua sebagai pembuka bicara, dan selamat melayari blog ini, moga-moga dapat memberi sedikit intipati kepada kalian semua..

written by:Amal

No comments:

Post a Comment